Restaurant Schønnemann

Aktualisering af det klassiske

Når man har eksisteret siden 1877 kan stregerne trænge til at blive trukket op. Det hjalp vi med i vores udvikling af ny visuel identitet, der blev udfoldet på facade, menukort, etiketter etc. Desuden blev identiteten udfoldet på det nye website, vi udviklede. Her var temaet at aktualisere det klassiske – ganske som det er tilfældet med den mad, restauranten serverer – og gerne med et glimt i øjet.

  • Schønnemann er meget mere end den mad, de serverer. Schønnemann er lyslevende kulturarv med garanti for en særlig stemning, der ikke findes mange andre steder. Her er liv og glade dage, og man gør fra restaurantens side, hvad man kan, for at puste til den ild. Stemningen var derfor en central del af det dna, vi skulle aktualisere over for det eksisterende segment og det lidt yngre.

  • Website

    Identitet

    Foto

    Film

    Brandrådgivning

    Tekst

Her ses en smule af den proces, der ligger til grund for det logo, vi udviklede, og dets varianter. Man kan læse mere om vores brandstrategi og udvikling af Schønnemann-identiteten i bogen ”Visuel Identiet - designprocessen” fra 2022 af Anne Mette Hartelius fra DMJX.  

Schønnemann er populær, og det kan være svært at få bord. Derfor skulle vores digitale løsning gøre det let for alle at bestille bord - uanset alder og valg af platform.

De fire små trin, der fører ned til restauranten, er en portal til en svunden tid, hvor man samles om andet end maden og øllet. De har jo også snaps.

Kontakt os

Vi har udviklet flere både lignende og helt anderledes løsninger for andre af vores interessante samarbejdspartnere. Hold dig endelig ikke tilbage, hvis du vil høre mere, eller hvis du vil vide, hvordan vi også kan hjælpe dig med at indfri dine mål.  

Læs mere

T: +45 70 20 19 72
info@eh.dk